مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-01سياسي

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار بسته بهداشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو صبح امروز مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی های اخیر خوزستان بازدید کرد و همچنین از خدمات گروه های جهادی وابسته به قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و روند خدمت رسانی این .

- صبح امروز مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی های اخیر خوزستان بازدید کرد و همچنین از خدمات گروه های جهادی وابسته به قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و روند خدمت رسانی این گروه ها به آسیب دیدگان آبگرفتگی های اخیر در شهر های درگیر با این پدیده را بررسی نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو صبح امروز مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در مناطق آسیب دیده از آبگرفتگی های اخیر خوزستان بازدید کرد و همچنین از خدمات گروه های جهادی وابسته به قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و روند خدمت رسانی این گروه ها به آسیب دیدگان آبگرفتگی های اخیر در شهر های درگیر با این پدیده را بررسی نمود.

مدیرعامل بنیاد احسان در این سفر از منازل بازسازی شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که سال گذشته پس از بازدید دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) روند ترمیم آن ها شروع شده بود نیز دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار بسته بهداشتی

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار بسته بهداشتی