مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-01حوادث

امداد رسانی به بیش از 5 هزار نفر متأثر از بارش باران در خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی تیم های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از پنج هزار نفر در سه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خدادادی پیش از ظهر امروز سه شنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: 15 شهر استان خوزستان با معضل آب گرفتگی های گسترده درگیر هستند که عملیات امداد رسانی به خانوارهای تحت تأثیر بارش های ادامه دارد.

وی افزود: با تلاش 245 امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر در طول سه شبانه روز سپری شده از بارش شدید باران، به بیش از پنج هزار نفر امداد رسانی شد و تعداد افراد اسکان یافته نیز به 552 نفر افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند و با ارائه خدمات امدادی از جمله رهاسازی خودروهای گرفتار شده در مناطق آب گرفته، به کارگیری پمپ های لجن کش و دفع آب های سطحی جهت تخلیه آب وارد شده به منازل مسکونی و توزیع اقلام اولیه زیستی، بسته های غذایی و بسته های بهداشتی در کنار مردم خوزستان هستند و نسبت به رفع مشکلات ناشی از آب گرفتگی ها اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی به بیش از 5 هزار نفر متأثر از بارش باران در خوزستان

امداد رسانی به بیش از 5 هزار نفر متأثر از بارش باران در خوزستان