مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-01اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم بارش تا هفته آینده


سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش برف و باران از بعداز ظهر امروز (11 آذرماه) تا شنبه (15 آذرماه) در بعضی استان های کشور هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش برف و باران از بعداز ظهر امروز (11 آذرماه) تا شنبه (15 آذرماه) در بعضی استان های کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: بارش باران در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف، مه آلودگی، در مناطق جنوبی رگبارو رعد و برق و احتمال وقوع تگرگ امروز (11 آذرماه) برای استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، چهارشنبه (12 آذرماه) برای جنوب و غرب خوزستان، لرستان، ایلام، شرق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر، کرمانشاه، همدان، مرکزی، جنوب کردستان و جنوب قزوین پیش بینی می شود.

حاکمیت این شرایط جوی پنج شنبه (13 آذرماه) در شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی و ارتفاعات استان های مازندران، سمنان و تهران، جمعه ( 14 آذرماه) در استان های بوشهر و فارس و شنبه (15 آذرماه) برای استان های خوزستان، بوشهر، فارس و کرمان دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم بارش تا هفته آینده

هشدار هواشناسی نسبت به تداوم بارش تا هفته آینده