مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-01اقتصادي

کاهش محسوس تردد خودرو در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل راهداری  و حمل نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تردد خودروها در استان از ابتدای آذرماه تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 51 درصدی روبرو بوده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری  و حمل نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تردد خودروها در استان از ابتدای آذرماه تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 51 درصدی روبرو بوده است.

عزیزالله روشن در گفت وگو با ایسنا از کاهش محسوس تردد خودروها پس از اعمال محدودیت های ستاد ملی کرونا در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: تردد خودروها در استان از ابتدای آذرماه تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 51 درصدی روبرو بوده است، همچنین در این مدت خروج خودرو از 349 هزار و 69 خودرو در سال گذشته به 182 هزار و 331 خودرو کاهش پیدا کرده که این عدد معادل 47 درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تردد خودرو در استان از ابتدای آذرماه تا روز گذشته نسبت به تاریخ 21 الی 30 آبان ماه سال جاری با کاهش بیش از40 درصدی مواجه بود، همچنین در این مدت شاهد کاهش 40.

3 درصدی خروج خودرو از استان بودیم.

وی یادآور شد: اعمال محدودیت های ترافیکی برای ورود و خروج خودرو از چهارمحال و بختیاری و شهرستان ها در 10 روز گذشته موجب شد در بارندگی های اخیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس تردد خودرو در چهارمحال و بختیاری

کاهش محسوس تردد خودرو در چهارمحال و بختیاری