مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-01سياسي

تربیت دانشمندانی نظیر شهید فخری زاده برای پیشرفت کشور کارساز است


نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت محسن فخری زاده، گفت: تربیت و پرورش چنین نخبگانی برای پیشرفت و رشد کشور بسیار کارساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر سه شنبه در نشست با مدیران دانشگاه در ساری با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، گفت: از دست دادن چنین دانشمندانی در بُعد علمی، پژوهشی و فناوری خسارت سنگینی است زیرا وجود چنین نخبگان علمی برای پیشرفت و رشد کشور قطعاً بسیار کارساز است.

وی با عنوان اینکه به برکت خون این شهید صدها برابر خسارتی که دیده ایم رویش هایی در زمینه های علمی خواهیم داشت، زیرا ملت بزرگ ایران توانایی زایش و رویش جوان های متفکر پیشران را دارد.

امام جمعه ساری تاکید کرد: در این راستا باید ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع حرم را در فکر و دل نیروهای خود بنشانیم تا منش و خلقیات شهدای عزیز و انسان های وارسته را در نسل های جدید تقویت کنیم، لذا اگر کسی فکر کرد مسئولیتش فقط علمی و آموزشی است و هیچ رسالت فرهنگی و تربیتی ندارد، خیانت کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه انتظار داریم نهاد مهم دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا طرح و ایده داشته باشد و تحقیقات پزشکی انجام دهد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از حوزه های پزشکی و مراکز دانش بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانشمندانی نظیر شهید فخری زاده برای پیشرفت کشور کارساز است

تربیت دانشمندانی نظیر شهید فخری زاده برای پیشرفت کشور کارساز است