مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-01سياسي

اجرای طرح شهید سلیمانی در لامرد/ توزیع بخاری و آبگرمکن


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد با اشاره به اجرایی شدن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان، از توزیع تعدادی آبگرمکن و بخاری خبر داد.

- رییس اداره اوقاف و امور خیریه لامرد سه شنبه 11 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در این شهرستان گفت: این طرح با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانواده هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه شده اند؛ کلید خورده است و تا 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

عباس توانا افزود: با مشارکت و همکاری مسجد امام حسین علیه السلام کشور کویت در طرح شهید سلیمانی و به همت خیر ارجمند ام عادل یکصد عدد بخاری برقی و 5 عدد آب گرم کن با هزینه 500 میلیون ریال تهیه شده است که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد با بیان اینکه وسایل گرمایشی تهیه شده توسط این خیر نیک اندیش درمیان نیازمندان توزیع می شود، عنوان کرد: بر اساس نظر بانی خیر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد این وسایل به خانواده های نیازمند به ویژه زوج های جوان بی بضاعت در منطقه اشکنان و بشاگرد اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید سلیمانی در لامرد/ توزیع بخاری و آبگرمکن

اجرای طرح شهید سلیمانی در لامرد/ توزیع بخاری و آبگرمکن