مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-01اقتصادي

160 گوشی و تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی اهدا شد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 160 گوشی و تبلت هوشمند با مشارکت قریب 80 فرهنگی استان خریداری شده و در اختیار دانش آموزان محروم از گوشی و تبلت قرار گرفت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 160 گوشی و تبلت هوشمند با مشارکت قریب 80 فرهنگی استان خریداری شده و در اختیار دانش آموزان محروم از گوشی و تبلت قرار گرفت.

محمد علی واقعی، امروز سه شنبه 11 آذر به خبرنگاران گفت: برای این تبلت ها که اغلب از برندهای معروف و پرفروش هستند؛ بیش از 3 میلیارد و 781 میلیون ریال هزینه شده که تمام این مبلغ توسط معلمین شرکت کننده در پویش لبخند رضایت تأمین و هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به حضور نزدیک به 87 درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد، تصریح کرد: بیش از 160 دانش آموز دختر و پسر محروم و آسیب دیده از کرونا در دوره های مختلف تحصیلی از مزایای این گوشی و تبلت ها بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فقر اقتصادی خانواده ها به ویژه در مناطق روستایی و عشایری، بیان کرد: هم اکنون آموزش و پرورش استان برای توانمندسازی دانش آموزان به تجهیزات کمک آموزشی و ارتقاء کیفیت تولید محتوای الکترونیک در مدارس، نیازمند گوشی های هوشمند آندروید 4 به بالا، تبلت های اندروید نسل 4 به بعد و ویندوزی و لپ تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 گوشی و تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی اهدا شد

160 گوشی و تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی اهدا شد