مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-01اقتصادي

مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی تمدید شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که تا آخر آبان ماه 99 نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که تا آخر آبان ماه 99 نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

سهراب مختاری در این باره گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به بنگاه های آسیب دیده از کرونا که تا پایان آبان ماه در سامانه کارا ثبت نام کرده اند در بانک های عامل همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، او ادامه داد: با توجه به تصمیمات کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مقرر شده تا بانک های عامل نسبت به ادامه پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاه ها که تا پایان آبان ماه سالجاری در سامانه بنگاه های آسیب دیده از کرونا (کرونا-کارا به نشانی اینترنتی https://corona-kara.

mcls.

gov.

ir/default/Home/Main_Header) ثبت نام کرده اند کماکان، اقدام کنند.

مختاری اضافه کرد: در راستای تاکیدات استاندار فارس و نیز مصوبات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی بر استمرار روند پرداخت تسهیلات مذکور و ضرورت پرداخت مانده تسهیلات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی تمدید شد

مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی تمدید شد