مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-01ورزشي

نخستین دان 9 جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان شد


صبح امروز با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو نخستین دان 9 جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان از پیشکسوتان و پیشگامان این رشته المپیکی کشور شد.

- ، این مراسم که در محل کمیته ملی المپیک با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل،علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی،پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو،خانم کعبی زاده نائب رییس و سرپرست دبیری فدراسیون و محمد بلوطی مدیر تیمهای ملی جودو برگزار شد در ابتدا آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو اشاره به سالها تلاش و خدمات ارزشمند و قابل توجه این دو پیشکسوت جودو کشور کرد و از برنامه های در دست اجرای فدراسیون گزارشی را اعلام و از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این فدراسیون تقدیر کرد.

سپس دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان در ورزش کشور از آنها بعنوان سرمایه های عظیم ، اعتبار و ریشه های تنومند یک رشته ورزشی نام برد و عنوان داشت آنها در واقع صاحبان اصلی ورزش هستند.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه خاطر نشان کرد:علاقه مند بودم در جمعی بسیار بزرگ با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و زحمتکشان جودو از شما عزیزان تقدیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دان 9 جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان شد

نخستین دان 9 جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان شد