مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-01پزشكي

تعیین رنگ بندی کرونایی استان ها تنها در اختیار وزارت بهداشت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه این دانشگاه های علوم پزشکی استان ها و استانداری ها نقشی در تعیین رنگ بندی کرونایی ندارند اظهار کرد: - محمدرضا قدیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برخی اعتراض های انجام شده درباره تعطیلی ها و محدودیت های کرونا یی اخیر اظهار کرد: محدودیت ها و تعطیلی های در نظر گرفته شده، مصوبه ستاد ملی مبارزه با کروناست و مدیریت استان ها نقشی در آن ندارد.

وی درباره شمول بیمه برای بیماران کرونایی نیز بیان کرد: خوشبختانه در هفته های اخیر، داروهای مربوط به کرونا بویژه رمدسیویر که قبلا مشکلاتی در شمول بیمه برای آن ها بود، زیرپوشش بیمه قرار گرفت و این مشکل تا حدود زیادی حل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در پاسخ به این پرسش که اکنون هزینه های یک بیمار کرونایی با حداقل بیمه یعنی بیمه سلامت چه مقدار است عنوان کرد: شاید نتوان رقم دقیقی ارائه کرد، ولی به نظر می رسد حداکثر هزینه ها برای یک بیمار کرونایی بستری در بیمارستان با بیمه پایه، یک میلیون تومان باشد.

قدیر همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا قم با وجود شیب نزولی خفیف بستری ها و فوتی های کرونایی، همچنان به عنوان منطقه قرمز کرونایی تعریف می شود اذعان کرد: تعیین رنگ بندی کرونایی در سه سطح زرد، نارنجی و قرمز تنها و تنها در اختیار وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین رنگ بندی کرونایی استان ها تنها در اختیار وزارت بهداشت است

تعیین رنگ بندی کرونایی استان ها تنها در اختیار وزارت بهداشت است