مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-01دانش

پویش «به فکر هم هستیم» از سوی دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی شهید چمران دانشگاه فردوسی مشهد پویش به فکر هم هستیم را با هدف اهدای اقلام غذایی به خانواده های نیازمند، - پویش به فکر هم هستیم از سوی دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی راه اندازی شد قرارگاه جهادی شهید چمران دانشگاه فردوسی مشهد پویش به فکر هم هستیم را با هدف اهدای اقلام غذایی به خانواده های نیازمند راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی شهید چمران دانشگاه فردوسی مشهد پویش به فکر هم هستیم را با هدف اهدای اقلام غذایی به خانواده های نیازمند، راه اندازی کرد.

شعار این پویش هر دانشجو سهیم در شادی یک خانواده است و دانشجویان و خیرین می توانند برای مشارکت در آن، هدایای نقدی خود را به از طریق سامانه http://sofrehamdeli.

ir اهدا کنند.

در این پویش برای هدایای غیرنقدی خیرین نیز برنامه ریزی شده و آنان می توانند از طریق ربات @basfum_bot با مسئولان این پویش ارتباط برقرار کنند تا دانشجویان هدایای غیرنقدی مانند البسه و وسایل گرمایشی را از درب منزل خیرین دریافت کنند.

دانشجویان جهادگر این گروه جهادی قصد دارند در شب یلدا برای 315 خانواده کم برخوردار اقلام خوراکی، لباس و وسایل گرمایشی تأمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «به فکر هم هستیم» از سوی دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی راه اندازی شد

پویش «به فکر هم هستیم» از سوی دانشجویان جهادگر دانشگاه فردوسی راه اندازی شد