مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-01ورزشي

سه، پنج، دویی که منصوریان را کلافه کرده است


تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس میهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

با در نظر گرفتن نتایج کسب شده و نفرات موجود در ترکیب تیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس میهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

با در نظر گرفتن نتایج کسب شده و نفرات موجود در ترکیب تیم، به نظر می آید منصوریان باید به فکر تجدید نظر اساسی در ترکیب و سیستم تیمش باشد.

شاگردان منصوریان که بعد از انجام سه بازی همچنان در حسرت برد به سر می برند، در حالی فردا به مصاف مسی ها خواهند رفت که در سه بازی قبلی خود دو تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران و یک شکست مقابل رقیب دیرینه خود یعنی سپاهان کسب کرده و با کسب دو امتیاز در رتبه سیزدهم جدول شانزده تیمی جا خوش کرده اند.

در سوی دیگر شاگردان ربیعی نیز که برای اولین بار حضور لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می کنند، دو شکست مقابل استقلال و گل گهر و یک تساوی مقابل آلومینیوم اراک که هدایتش برعهده رسول خطیبی است، با یک امتیاز بالاتر از ماشین سازی در رده پانزدهم قرار دارند.

تراکتور منصوریان امتیازات با ارزشی را در سه هفته نخست مسابقات از دست داده است که بی تردید هیچ کس در پایان فصل به اندازه ی کادر فنی حسرت این امتیازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه، پنج، دویی که منصوریان را کلافه کرده است

سه، پنج، دویی که منصوریان را کلافه کرده است