مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-01اجتماعي

روزانه 60 نیروی هلال احمر سمنان آماده خدمت در شرایط سخت هستند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از تجهیز پایگاه های هلال برای آماده باش خدمت رسانی به نقاط سخت خبر داد و گفت: روزانه 60 نیرو هلال احمر استان آماده خدمت در شرایط سخت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مظفر محمدخانی ظهر سه شنبه در گفتگو ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه پایگاه های هلال احمر استان سمنان برای خدمت رسانی نقاط سخت در حالت آماده باش هستند، ابراز داشت: گروه های امداد و نجات در 12 پایگاه ثابت جاده ای و دو پایگاه کوهستان مستقر شدند.

وی بابیان اینکه تجهیز و آمادگی 100 درصدی پایگاه های امداد و نجات استان برای پاسخگویی سریع به حوادث در دست اقدام است، افزود: در این پایگاه ها به صورت روزانه 13 دستگاه آمبولانس و 13 دستگاه خودروی سِت نجات در جاده ها و کوهستان های این استان آماده کمک رسانی به مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه روزانه 60 نیروی امدادی و پشتیبانی مستقر در پایگاه ها با تجهیزات زمستانی برای خدمات رسانی به مردم در آماده باش هستند، ابراز داشت: این افراد برای امدادرسانی نقاط سخت گذر، کوهستانی و برف گیر و جاده های استان آموزش های لازم را فراگرفتند.

محمدخانی ضمن بیان اینکه با توجه به شروع فصل سرما و ترافیک حوادث احتمالی ازجمله حوادث کوهستانی، برف و کولاک، جاده ای و سیلاب همه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 60 نیروی هلال احمر سمنان آماده خدمت در شرایط سخت هستند

روزانه 60 نیروی هلال احمر سمنان آماده خدمت در شرایط سخت هستند