مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-01سياسي

ربیعی: دانش هسته ای ترورشدنی نیست / هرگونه تصمیم درباره برجام فراقوه ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت امروز (سه شنبه) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: - سخنگوی دولت گفت: دانش هسته ای ترورشدنی نیست و مردم هم نه تنها تحت تأثیر اقدام دشمن قرار نگرفتند، بلکه هوشمندتر و متحدتر نسبت به منافع ملی و در برابر دشمنان ملت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت امروز (سه شنبه) در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: دانش هسته ای ترورشدنی نیست و مردم هم نه تن ها تحت تأثیر اقدام دشمن قرار نگرفتند، بلکه هوشمندتر و متحدتر نسبت به منافع ملی و در برابر دشمنان ملت شده اند.

وی، ترو شهید فخری زاده را اقدامی کاملا حساب شده برای دست یابی به چند هدف دانست و گفت: یک هدف آن ها بهم زدن آرامش روانی و ناامید کردن مردم از دست یابی به پیروزی در به عقب راندن فشار حداکثری بود.

سخنگوی دولت بیان داشت: بر خلاف آنچه در رسانه های خارجی مطرح شده؛ در این مورد خاص، سازمان های جاسوسی و تروریستی زیر پوشش ما قرار داشتند، محل وقوع و هدف ترور پیش بینی شده بود، با کمی دقت و رعایت پروتکل های حفاظتی می توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: دانش هسته ای ترورشدنی نیست / هرگونه تصمیم درباره برجام فراقوه ای است

ربیعی: دانش هسته ای ترورشدنی نیست / هرگونه تصمیم درباره برجام فراقوه ای است