مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-01ورزشي

اهدای دان 9 جودو به 2 پیشکسوت/صالحی امیری: جودو به جایگاه واقعی خود برمی گردد


دان 9 جودو امروز به دو پیشکسوت این رشته اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو نخستین دان 9 جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان از پیشکسوتان و پیشگامان این رشته المپیکی کشور شد.

دراین مراسم ابتدا آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو اشاره ای به سالها تلاش و خدمات ارزشمند و قابل توجه این دو پیشکسوت جودو کشور داشت و از برنامه های در دست اجرای فدراسیون گزارشی را اعلام و از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این فدراسیون تقدیر کرد.

سپس صالحی امیری ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان در ورزش کشور از آنها به عنوان سرمایه های عظیم، اعتبار و ریشه های تنومند یک رشته ورزشی نام برد و عنوان داشت آنها در واقع صاحبان اصلی ورزش هستند.

رییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: علاقه مند بودم در جمعی بسیار بزرگ با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و زحمتکشان جودو از شما عزیزان تقدیر به عمل آوریم اما به دلیل شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی به امید خدا در اولین فرصت بعد از اتمام کرونا این کار را خواهیم کرد.

وی گفت: پیشکسوتان هویت، ریشه و اعتبار یک رشته ورزشی هستند و آنچه که یک ورزش را سبز نگه می دارد بودن همین ریشه های قدرتمند و ارزشمند و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دان 9 جودو به 2 پیشکسوت/صالحی امیری: جودو به جایگاه واقعی خود برمی گردد

اهدای دان 9 جودو به 2 پیشکسوت/صالحی امیری: جودو به جایگاه واقعی خود برمی گردد