مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-01پزشكي

محاسبه احتمال ابتلا به کووید-19 در صورت حضور یک فرد مبتلا در اتاق


محققان از ساخت دستگاهی تعاملی خبر داده اند که به کاربر اجازه می دهد خطر ابتلا به کووید-19 را در صورت حضور در اتاقی که یک فرد دیگر مبتلا در ان حضور دارد محاسبه کند.

- محققان از ساخت "دستگاهی تعاملی" خبر داده اند که به کاربر اجازه می دهد خطر ابتلا به کووید-19 را در صورت حضور در اتاقی که یک فرد دیگر مبتلا در ان حضور دارد محاسبه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، مقامات بهداشت عمومی به طور دائم در طول همه گیری به ما یادآوری می کنند که فضای های باز به نسبت فضاهای سربسته ایمن تر هستند و خطر ابتلا به ویروس کرونا در گروه های کوچک تر مردم کمتر از گروه های بزرگ است.

اما اکنون دستگاه جدید آنلاینی می تواند مشخص کند اگر کسی در خانه، مدرسه و یا محل کار شما بیمار است چقدر احتمال دارد شما نیز مبتلا شوید.

محققان موسسه فناوری ماساچوست معادله ریاضی پیچیده خود برای بررسی خطر ابتلا به ویروس کرونا در صورت آلوده بودن یک نفر در اتاق به کووید-19 را به ابزاری کاربردی تبدیل کردند.

هرکسی می تواند با استفاده از این ابزار بفهمد چه مدت زمان ماندن در اتاقی که فردی آلوده در آن قرار دارد(بسته به اندازه اتاق) ایمن است و همچنین می توان براساس تعداد افراد حاضر در یک محل از یک نفر تا 100 نفر که یکی از آنها آلوده به ویروس باشد، میزان خطر ابتلا را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه احتمال ابتلا به کووید-19 در صورت حضور یک فرد مبتلا در اتاق

محاسبه احتمال ابتلا به کووید-19 در صورت حضور یک فرد مبتلا در اتاق