مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-01سياسي

فردیس فاقد زیرساخت های فنی و عمرانی لازم است


این شهرستان به علت عدم وجود زیرساخت های فنی و عمرانی در حوزه های مختلف همچنان با مسائل و مشکلاتی مواجه است.

- فردیس - معاون فرماندار فردیس گفت: این شهرستان به علت عدم وجود زیرساخت های فنی و عمرانی در حوزه های مختلف همچنان با مسائل و مشکلاتی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهزاد پرویزی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات شهر فردیس که با حضور سعیدی سیرایی شهردار فردیس و مجموعه معاونین شهرداری و کارشناسان حوزه معاونت عمرانی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان فردیس با وجود قابلیت ها و توانمندی های فراوان متأسفانه به علت عدم وجود زیرساخت های فنی و عمرانی در حوزه های مختلف همچنان با مسائل و مشکلاتی مواجه است که رفع آن مستلزم تعامل و همراهی همه دستگاه های اجرایی با مجموعه شورای شهر و شهرداری است تا با یک عزم و اراده جدی مسیر رشد و توسعه شهرستان فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان فردیس یک شهرستان شهرنشین هست تأکید کرد: نقش شهرداری های فردیس و مشکین دشت در شتاب بخشی به فرآیند توسعه شهرستان حائز اهمیت هست و خواستار تسریع در اجرایی شدن پروژه های عمرانی شد.

پرویزی با یادآور شدن نزدیک شدن به ماه های پایان سال 99 افزود: باید با اتخاذ تدابیر لازم در جهت به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام اقدام به فوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس فاقد زیرساخت های فنی و عمرانی لازم است

فردیس فاقد زیرساخت های فنی و عمرانی لازم است