مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-01پزشكي

دسترسی به تست سریع ایدز در سراسر کشور / ابلاغ آیین نامه منع انگ و تبعیض علیه مبتلایان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، روز سه شنبه در پیامی که همایش ویدئو کنفرانسی روز جهانی ایدز فرستاد، افزود: نظام سلامت جهان امروز در یک وضعیت غیر قابل پیش بینی و در حال تغییر دائمی و سریع به سر می برد از یک سو همه توجهات در همه گیری کووید19 .

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آیین نامه پیشگیری و منع انگ و تبعیض علیه کسانی که با اچ آی وی زندگی می کنند، به همه مراکز ارائه کننده خدمات سلامت دولتی و خصوصی ابلاغ و لایحه قانون پیشگیری و کنترل اچ آی وی با امضای مشترک وزرای دادگستری و وزارت بهداشت به مجلس تقدیم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، روز سه شنبه در پیامی که همایش ویدئو کنفرانسی روز جهانی ایدز فرستاد، افزود: نظام سلامت جهان امروز در یک وضعیت غیر قابل پیش بینی و در حال تغییر دائمی و سریع به سر می برد از یک سو همه توجهات در همه گیری کووید19 و تاثیر آن بر سلامت مردم و زندگی و معیشت آن ها متمرکز و از سوی دیگر بقیه خدمات سلامت بر اساس رویکرد های عدالت محور تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته است که از جمله بارزترین آن ها تحت این همه گیری بر آچ آی وی است.

نمکی گفت: تجربه جهانی 40سال اخیر به ما آموخته است پاسخ به همه گیری ایدز نیازمند همبستگی جهانی و مسئولیت مشترک است که می تواند تسهیل کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به تست سریع ایدز در سراسر کشور / ابلاغ آیین نامه منع انگ و تبعیض علیه مبتلایان

دسترسی به تست سریع ایدز در سراسر کشور / ابلاغ آیین نامه منع انگ و تبعیض علیه مبتلایان