مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01ورزشي

با طرح های متنوع، ورزش به دل خانواده های اصفهانی برده شد


نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان اصفهان با اشاره به طرح های مختلفی که از سوی فدراسیون و هیئت ورزش های همگانی اجرا شد، گفت: با این طرح ها ورزش به دل خانواده ها برده شد و تمام افراد خانواده در کنار یکدیگر به فعالیت ورزشی پرداختند.

- ایسنا/اصفهان نایب رییس هیئت ورزش های همگانی استان اصفهان با اشاره به طرح های مختلفی که از سوی فدراسیون و هیئت ورزش های همگانی اجرا شد، گفت: با این طرح ها ورزش به دل خانواده ها برده شد و تمام افراد خانواده در کنار یکدیگر به فعالیت ورزشی پرداختند.

الهام مشکل گشا در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهمیت نقش ورزش در دوران قرنطینه، اظهار کرد: هیئت ورزش های همگانی در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت های زیادی انجام داد، زیرا تغییر رفتار شهروندان در حوزه مشارکت ورزشی منوط به آگاهی رسانی و اطلاع رسانی مردم است.

بنابراین در این دوران فرصت مناسبی برای انجام این مسئله در جهت رفتار مطلوب که به مشارکت ورزشی منجر می شود، به دست آمد.

وی افزود: در این رابطه آگاهی سازی ها جهت اطلاع رسانی به مردم انجام شد و از طرفی رویکرد و هدف اصلی هیئت همگانی که در دوران کرونا بر روی آن متمرکز بود، فعالیت های ورزشی در خانه با محوریت خانواده بود، زیرا همگی از نقش مهم ورزش در تقویت سیستم ایمنی خبر داریم و می دانیم که تقویت سیستم ایمنی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با طرح های متنوع، ورزش به دل خانواده های اصفهانی برده شد

با طرح های متنوع، ورزش به دل خانواده های اصفهانی برده شد