مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01بين الملل

کارشناس لبنانی: رژیم صهیونیستی تمایلی به ادامه توافق ندارد


یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان تاکید کرد، پنجمین نشست مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی که قرار بود فردا (چهارشنبه) برگزار شود به خواست طرف اسراییلی به تعویق افتاد.

- یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان تاکید کرد، پنجمین نشست مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی که قرار بود فردا (چهارشنبه) برگزار شود به خواست طرف اسراییلی به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیأت پخش رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی به تعویق افتاده و این نخستین تعویق از زمان آغاز مذاکرات است.

در حالی که هنوز به طور رسمی دلیل به تعویق افتادن مذاکرات اعلام نشده است اما ربیع یاغی، کارشناس لبنانی در امور نفتی اعلام کرد، این امر بنا به درخواست رژیم صهیونیستی و بدون تعیین زمان مشخصی برای انجام آن صورت گرفت.

وی در ادامه افزود، این امر دال بر عدم تمایل رژیم صهیونیستی به دستیابی به توافق است چرا که وضعیت کنونی به نفع آن است ، و در حال انجام فعالیت های نفتی است و پس از اتمام تمامی مراحل آماده سازی و ساخت وسازها، تولید گاز تجاری را اوایل سال 2021 آغاز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس لبنانی: رژیم صهیونیستی تمایلی به ادامه توافق ندارد

کارشناس لبنانی: رژیم صهیونیستی تمایلی به ادامه توافق ندارد