مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01سياسي

تغییر رژیم حقوقی فعالیت هسته ای کشور در دستور کار نهاد های قانون گذار قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو جمعی از مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در سراسر کشور به دنبال شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده در نامه ای اعلام کردند که مجلس شورای اسلامی می بایست بستر های قانونی و الزامات برنامه ای توسعه دوچندان .

- جمعی از مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در سراسر کشور در پی شهادت محسن فخری زاده در نامه ای درخواست کردند که تغییر رژیم حقوقی فعالیت هسته ای در دستور کار نهاد های قانون گذار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو جمعی از مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی در سراسر کشور به دنبال شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده در نامه ای اعلام کردند که مجلس شورای اسلامی می بایست بستر های قانونی و الزامات برنامه ای توسعه دوچندان و همه جانبه صنعت هسته ای را فراهم آورد و همچنین به برکت خون این شهید بزرگوار، موضوع تغییر رژیم حقوقی فعالیت هسته ای در کشور، در دستور کار نهاد های قانون گذار در این بخش قرار گیرد.

متن این نامه بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (توبه، 32)کافران می خواهند که نور خدا را به نَفَس تیره خود خاموش کنند و خدا نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رژیم حقوقی فعالیت هسته ای کشور در دستور کار نهاد های قانون گذار قرار گیرد

تغییر رژیم حقوقی فعالیت هسته ای کشور در دستور کار نهاد های قانون گذار قرار گیرد