مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-01بين الملل

اعتراف خدمتکار سابق ملکه بریتانیا به دزدیدن اشیای قیمتی از کاخ باکینگهام


بر اساس گزارش دیلی میل، آدامو کانتو که به مدت 5 سال به عنوان دستیار آشپز در خدمت ملکه الیزابت دوم بود، روز دوشنبه به دادگاه دادرسی وستمینستر اعتراف کرد که بیش از 70 قطعه باارزش از کاخ باکینگهام دزدیده و برخی از آن ها را در eBay فروخته است.

- بر اساس گزارش دیلی میل، "آدامو کانتو" که به مدت 5 سال به عنوان دستیار آشپز در خدمت ملکه الیزابت دوم بود، روز دوشنبه به دادگاه دادرسی وستمینستر اعتراف کرد که بیش از 70 قطعه باارزش از کاخ باکینگهام دزدیده و برخی از آن ها را در eBay فروخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، در میان 77 شی و عتیقه ای که کانتو اعتراف به دزدیدن آن ها کرده عالی ترین نشان نظامی انگلیس موسوم به مدال بث متعلق به دریاسالار بازنشسته آنتونی جان استون برت -که در حال حاضر فرد ارشد خانه ملکه است- وجود دارد.

کانتو همچنین عکس های امضا شده پرنس ویلیام و کیت میدلتون و آلبوم عکسی از ضیافت رویال استیت در جریان بازدید ایالتی دونالد ترامپ را به سرقت برده بود که برای آن ها در eBay هزار و 500 پوند (حدود 2 هزار دلار) قیمت گذاشت.

دیلی میل با استناد به دادستانی اشاره کرد که 37 شیء در eBay فروخته شده و تمام قطعات دزدیده یا فروخته شده، بازیابی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف خدمتکار سابق ملکه بریتانیا به دزدیدن اشیای قیمتی از کاخ باکینگهام

اعتراف خدمتکار سابق ملکه بریتانیا به دزدیدن اشیای قیمتی از کاخ باکینگهام