مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-01پزشكي

درمان بیماران عروقی غیراورژانسی مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبودی انجام می شود


مدیر بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مرکز پذیرش بیماران غیراورژانسی مشکوک و یا مبتلا به بیماری کرونا در صورت امکان منوط به بهبود و رفع علائم بیماری قرار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، فاطمه صادقی پور اظهار کرد: بیمارستان علوی به عنوان تنها مرکز تخصصی جراحی عروق در کشور رسالت خود را در جهت درمان بیماران نیازمند مداخلات عروقی در دوران پاندمی کرونا حفظ کرده است.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی اضافه کرد: این مرکز درمانی با استقرار تریاژ دو سطحی در ورودی بیمارستان و انجام آزمایشات کنترلی کرونا برای تمامی بیماران بستری و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برای تمامی بیماران اورژانس جراحی عروق و بیماران بستری غیراورژانسی و سطح دوم تریاژ را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی با عنایت به رعایت دستورالعمل ها جهت حفظ سلامت افراد، پذیرش بیماران غیراورژانسی مشکوک و یا مبتلا به بیماری کرونا را در صورت امکان منوط به بهبود و رفع علائم بیماری قرار داده است، خاطرنشان کرد: بیمارستان علوی در حال حاضر با 6 بخش، 53 تخت فعال و 54 درصد اشغال تخت و میانگین پذیرش روزانه 15 بیمار بستری و 23 بیمار مراجعه به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماران عروقی غیراورژانسی مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبودی انجام می شود

درمان بیماران عروقی غیراورژانسی مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبودی انجام می شود