مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-01بين الملل

نگرانی جمهوریخواهان از تاثیرات منفی رفتار ترامپ بر برند حزب جمهوریخواه


برخی جمهوریخواهان تشکیلاتی هشدار می دهند انکارهای توطئه وار دونالد ترامپ در قبال شکستش در انتخابات می تواند قابلیت حزب آنها برای کسب مجدد اکثریت در مجلس سنا و مقابله با دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب را تهدید کند و حتی بر برند حزب تاثیر منفی بگذارد.

- برخی جمهوریخواهان تشکیلاتی هشدار می دهند انکارهای توطئه وار دونالد ترامپ در قبال شکستش در انتخابات می تواند قابلیت حزب آنها برای کسب مجدد اکثریت در مجلس سنا و مقابله با دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب را تهدید کند و حتی بر برند حزب تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نگرانی ها در آستانه سفر برنامه ریزی شده دونالد ترامپ برای شنبه آینده به جورجیا با هدف حمایت از دیوید پردو و کلی لافلر، دو سناتور جمهوریخواهی که قرار است در دور دوم انتخابات در این ایالت در پنجم ژانویه با رقبای دموکراتشان رقابت کنند مطرح شده اند؛ دور دومی که تعیین خواهد کرد کدام حزب مجلس سنا را در زمان ریاست جمهوری جو بایدن کنترل خواهد کرد.

جمهوریخواهان ترامپ را به عنوان بزرگترین عامل تشویق رای دهندگان به شرکت در انتخابات در حزب جمهوریخواه از جمله در جورجیا که در آن بایدن با کمتر از 13000 رای از مجموع پنج میلیون رای برتری پیدا کرد، تایید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی جمهوریخواهان از تاثیرات منفی رفتار ترامپ بر برند حزب جمهوریخواه

نگرانی جمهوریخواهان از تاثیرات منفی رفتار ترامپ بر برند حزب جمهوریخواه