مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-01سياسي

مجموعه های اقتصادی حق ندارند مردم پیرامون خود را نادیده بگیرند


این صریح جمله رهبری است که مجموعه های اقتصادی مستقر در مناطق ولو ملی باشند حق ندارند مردم پیرامون خود را نادیده بگیرند و همین انتظار از اداره کل گمرک بندرلنگه هم می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام  جواد اسماعیل نیا صبح امروز در جمع رییس و کارکنان اداره کل گمرکات شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: گمرک یکی از حیاتی ترین ادارات برای هر منطقه محسوب می شود خصوصا در مناطق دریایی و مرزی، که در اینجا اداره کل گمرکات شهرستان بندرلنگه که تنها اداره کل موجود گمرک است این نقش پر رنگ تر است و هر چند که در حال حاضر این گمرک به مانند گذشته رونق آن چنانی ندارد ولی مردم این منطقه چشم امیدشان به اینجاست.

وی افزود: مردم بندرلنگه بسیار نجیب هستند حتی مطالبه حق قطعی خود را نمی کنند وما باید از این نجابت مردم حسن استفاده را کنیم و آن ها را بعنوان ظرفیت پای کار بیاوریم و نقش سازندگی مردم را پر رنگ کنیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: رسالت مهم اداره کل گمرکات بندرلنگه کمک به  اقتصادی ملی است اما نمی تواند از مردم پیرامون خود غفلت کند و بنده بعنوان خادم مردم وحامی شما خدمتگزاران وظیفه دارم نگاه بلند رهبری را در خصوص خدمات رسانی و خدمات اجتماعی دستگاه های دولتی نسبت به مردم  تبیین کنم و در زمینه حسن انجام کار نظارت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های اقتصادی حق ندارند مردم پیرامون خود را نادیده بگیرند

مجموعه های اقتصادی حق ندارند مردم پیرامون خود را نادیده بگیرند