مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-01سياسي

برنامه های علمی- پژوهشی شهید «فخری زاده» را با قدرت پیگیری می کنیم


عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران تأکید کرد: برنامه های علمی- پژوهشی شهید فخری زاده را با قدرت پیگیری می کنیم.

- برنامه های علمی- پژوهشی شهید فخری زاده را با قدرت پیگیری می کنیم ایسنا/همدان عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران تأکید کرد: برنامه های علمی- پژوهشی شهید فخری زاده را با قدرت پیگیری می کنیم.

دکتر هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، افزود: وظیفه ما جلو بردن و به نتیجه رساندن برنامه های این دانشمند ارزشمند است به طوریکه در کمیسیون انرژی مجلس که سازمان انرژی هسته ای نیز جزیی از آن است، اهداف متعالی این شهید را ادامه می دهیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی علمی پژوهشی و تربیت دانشمندان هسته ای تأکید کرد و یادآور شد: تولید علم و پرورش دانشمندان سبب ناامیدی و و ناکام ماندن دشمنان می شود.

بیگی نژاد با بیان اینکه ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران چندین برنامه هدفگذاری شده داریم، توضیح داد: پیشرفت علمی و اینکه در سال 1404 در سطح منطقه از نظر علمی رتبه نخست را داشته باشیم، جزء اهداف ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های علمی- پژوهشی شهید «فخری زاده» را با قدرت پیگیری می کنیم

برنامه های علمی- پژوهشی شهید «فخری زاده» را با قدرت پیگیری می کنیم