مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-01سياسي

خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید «آشوغ» گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید آشوغ گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمنصور موسوی در دیدار با خانواده شهید آشوغ ضمن تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: بدون شک خون شهیدان نگهبان و نگه دارنده نظام و انقلاب اسلامی است، همواره در طول تاریخ پس از اسلام شهادت طلبی روحیه ای ارزشمند برای حفظ و حراست از ارزش های دینی بوده و لازم است این روحیه حفظ و تقویت شود.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی گفت: در طول41 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار همواره در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده و دلیل آن را باید در همین روحیه ایثار، از خود گذشتگی و شهادت طلبی مردم حق جوی این کشور جستجو کنند.

موسوی گفت: برخلاف تبلیغات همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بسیار مظلوم هستند، بنابراین برعهده گرفتن مسئولیت و تعهد سازمانی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است

خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است