مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-01سياسي

چرا تابلوی خیابان استاد شجریان نصب نمی شود؟


از شهردار محترم تهران انتظار داریم نامگذاری خیابان استاد شجریان هر چه زودتر اجرایی شود زیرا تا جایی که پیگیری کردیم این نامگذاری از سوی شورای شهر به شهرداری تهران ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش درباره موضوع نامگذاری خیابانی در تهران به نام استاد آواز ایران، گفت: بعد از فوت استاد مطالبه جدی در جامعه شکل گرفت که هر یک از نهادها به سهم خودشان وظیفه دارند نام ایشان را پاس بدارند.

به عنوان یک اسطوره، نماد بزرگ فرهنگی هنری کشور و یک شخصیت ممتار و منحصر بفرد باید تلاش کنیم که نام ایشان به انحای مختلف پاس داشته شود.

وی افزود: یکی از کارهای ارزشمندی که شورای شهر سال گذشته انجام داد و سال 99 هم مجددا بر آن تاکید شد و مورد تصویب و اعلام قرار گرفت، نامگذاری یک خیابان به نام استاد شجریان بود.

گرچه توقع این بود که خیابان مهمتری برای این کار درنظر گرفته شود ولی به هر حال با امکاناتی که داشتند خیابانی را برای این کار در نظر گرفتند.

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: تا جایی که پیگیری کردیم 19 مهرماه توسط ریاست شورای شهر تهران نامگذاری خیابان استاد شجریان برای اجرایی شدن به شهرداری تهران ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تابلوی خیابان استاد شجریان نصب نمی شود؟

چرا تابلوی خیابان استاد شجریان نصب نمی شود؟