مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-01سياسي

خیرین مسکن ساز 260 واحد تحویل نیازمندان کردند


رییس انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: خیرین مسکن ساز در تأمین سرپناه برای افراد نیازمند و فاقد مسکن 260 واحد را احداث و در اختیار آنها قرار دادند.

- علی مهدی زاده 11آذر در نشست جمعی از خیرین مسکن ساز در اردبیل اظهار کرد: در چند سال اخیر رسالت عظیمی را در تأمین مسکن برای فقرا و نیازمندان بر عهده گرفتیم و تلاشمان بر این است تا سرپناهی مناسب برای افراد فاقد مسکن ساخته و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی از در حال احداث بودن 346 واحد مسکن به همت خیرین در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: بخشی از این واحدها تا پایان امسال تکمیل و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحویل متقاضیان خواهد شد.

رییس انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: مجمع خیرین مسکن ساز استان از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده و در این 11 سال سعی کرده با جلب مشارکت خیرین و افراد نیکوکار و همچنین توانمندان زمینه مساعدت لازم را در این حوزه فراهم کنند.

مهدی زاده به سه هزار متقاضی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: این افراد تقاضای خود را تحویل مجمع خیرین مسکن ساز استان دادند تا با تشخیص اولویت ها و همچنین نیازمندی این افراد زمینه حمایت و همراهی آنها فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بدون شک همت و تلاش خیرین استان در این شرایط سخت اقتصادی و معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین مسکن ساز 260 واحد تحویل نیازمندان کردند

خیرین مسکن ساز 260 واحد تحویل نیازمندان کردند