مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-01سياسي

الزامات جدید توسعه فعالیت هسته ای ایران در طرح مصوب مجلس/ بازی یکطرفه تمام شد


مجلس امروز کلیات و بخش هایی از جزییات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را با 251 رای مثبت به تصویب رساند؛ رییس مجلس این مصوبه را پیغام پایان بازی یکطرفه برای دشمن قلمداد کرد.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده، روز یکشنبه هفته جاری با دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت موافقت کردند؛ در نشست صبح امروز سه شنبه (11 آذر ماه) هم کلیات و بخشی از جزییات این طرح با 251 رای به تصویب نمایندگان رسید؛ قرار است بعد از ظهر امروز با ادامه بررسی جزییات، تصویب این طرح به اتمام برسد.

در جریان بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران با ماده 1 آن موافقت کردند.

در جریان بررسی این ماده؛ حسینعلی حاجی دلیگانی پیشنهاد افزودن عبارت جهت مسائل صلح آمیز پس از عبارت تصویب این قانون را مطرح کرد که نمایندگان این پیشنهاد را با 144 رأی موافق، به تصویب رساندند.

   * غنی سازی 20 درصد اورانیوم و افزایش سالانه 500 کیلوگرم ظرفیت تولید براساس ماده 1 اصلاح شده طرح مذکور؛ در راستای تامین شروط 9 گانه مقام معظم رهبری در خصوص توافق هسته ای ، سازمان انرژی اتمی ایران موظف است بلافاصله پس از تصویب این قانون، جهت مسائل صلح آمیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات جدید توسعه فعالیت هسته ای ایران در طرح مصوب مجلس/ بازی یکطرفه تمام شد

الزامات جدید توسعه فعالیت هسته ای ایران در طرح مصوب مجلس/ بازی یکطرفه تمام شد