مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-01اجتماعي

نگرش امروز جامعه به معلولان بسیار متفاوت از گذشته است


مدیر عامل جامعه معلولین استان یزد با نکوداشت اقدامات مسئولان یزدی در مناسب سازی شهر برای تردد معلولان، فرهنگ سازی و مناسب سازی شهر برای حضور بیشتر معلولان در جامعه را عامل تغییر نگرش کنونی مردم نسبت به معلولان دانست.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جامعه معلولین استان یزد با نکوداشت اقدامات مسئولان یزدی در مناسب سازی شهر برای تردد معلولان، فرهنگ سازی و مناسب سازی شهر برای حضور بیشتر معلولان در جامعه را عامل تغییر نگرش کنونی مردم نسبت به معلولان دانست.

محمدحسین رادمنش به مناسبت روز جهانی معلولان در نشست با خبرنگاران که از طریق سامانه آنلاین خانه مطبوعات و رسانه های استان انجام شد، از وجود قریب به 40 هزار معلول در استان خبر داد و تصریح کرد: حدود 13 هزار معلول استان جزو معلولان کم توان ذهنی و مابقی در زمره ی معلولیت های ناشنوایی، نابینایی و کم بینایی و سایر رده های معلولیتی مانند معلولیت های زنتیکی و ترومایی قرار دارند که البته از این تعداد یکهزار نفر تحت پوشش جامعه معلولین استان هستند.

وی با بیان این که نگرش امروز مردم به معلولان نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است، این تغییر نگرش را ناشی از فرهنگ سازی مطلوب و مناسب سازی شهر برای حضور بیشتر معلولان در جامعه خواند و گفت: در سالهای گذشته بسیاری از مردم معلولان را افرادی نیازمند و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرش امروز جامعه به معلولان بسیار متفاوت از گذشته است

نگرش امروز جامعه به معلولان بسیار متفاوت از گذشته است