مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-01سياسي

سخنگوی دولت: مسدود کردن روزنه های صلح از اهداف ترور شهید فخری زاده بود


سخنگوی دولت در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: «برخلاف آنچه گاهی در رسانه های بیگانه شنیده می شود، در این مورد خاص، سازمانهای جاسوسی و تروریستی به رغم همه ادعاهای زیاد خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گزیده سخنان علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در پی می آید: *روز جمعه حادثه تلخ به روشی بزدلانه جامعه ایران را متاثر کرد.

*دولت شهادت فرزند جامعه علمی ایران را به مقام معظم رهبری، مردم شریف و صبور، جامعه علمی کشور و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کند.

*این ترور وحشیانه پدری را از خانواده خود، دانشمندی را از جامعه دانشگاهی و شهروندی افتخار آفرین را از ملت ما گرفت اما هرگز نخواهد توانست به هدفی فراتر از این دست بیابد.

*قطعاً تروریستها به اهداف خود نخواهند رسید.

دانش هسته ای - دفاعی ما ترور شدنی و برگشت ناپذیر نیست.

مردم ما هم نه تنها متاثر از عملیات روانی این ترور قرار نگرفتند بلکه نسبت به منافع ملی و در برابر دشمنان واقعی ملت ما هوشمندتر و متحدتر شده اند.

*این ترور نشان داد که کاملا حساب شده و با برنامه ریزی قبلی برای دستیابی به چند هدف طراحی و اجرا شد: *اول؛ به هم زدن آرامش روانی جامعه، ناامید کردن مردم از دستیابی به پیروزی در به عقب راندن ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: مسدود کردن روزنه های صلح از اهداف ترور شهید فخری زاده بود

سخنگوی دولت: مسدود کردن روزنه های صلح از اهداف ترور شهید فخری زاده بود