مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01اقتصادي

195 مورد پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد


رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه باهدف تنظیم بازار طرح های نظارتی از واحدهای صنفی در استان انجام می شود، گفت: 195 مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به صورت ویدئوکنفرانس ضمن بیان اینکه در راستای اجرای برنامه های ابلاغی و اهداف موردنظر ستاد تنظیم بازار، کنترل قیمت و رصد و پایش بازار سراسر استان در دستور کار است، ابراز داشت: بر این اساس طرح های نظارتی مختلف شامل درج قیمت، طرح نظارتی لوازم خانگی و لوازم یدکی و طرح نظارتی حبوبات و خشکبار در سطح استان انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه با حضور بازرسان سازمان صمت استان در طرح های نظارتی بالغ بر یک هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است، افزود: در این طرح ها 195 مورد تخلف شامل گران فروشی، عدم درج قیمت و غیره در استان تشکیل شده است.

رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به اجرای طرح نظارتی درج قیمت، تمامی واحدهای صنفی و خدماتی موظف به نصب نرخ نامه و درج قیمت کالا هستند، ابراز داشت: در این طرح با واحدهای متخلف برابر قانون نظام صنفی برخورد می شود.

تشنه دل وضعیت توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ در سطح استان را مناسب خواند و بابیان اینکه هیچ گونه کمبودی در سطح استان نیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 مورد پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد

195 مورد پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد