مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01ورزشي

تکمیل استادیوم ثامن به منزله انتقال بازی های شهر خودرو به این ورزشگاه نیست


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما با توجه به وظیفه ای که داشتیم استادیوم ثامن را تکمیل کردیم اما از شورای تامین درخواست کردیم تا زمانی که بازی ها بدون تماشاگر است شهرخودرو در استادیوم امام رضا میزبان تیم های لیگ برتری باشد.

- فرزاد فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر و میزبانی شهرخودرو عنوان کرد: ما طبق رسالت و دستورالعملی که شورای تامین در سال 1397، موظف بودیم که استادیوم ثامن را برای رقابت های لیگ برتر آماده کنیم، در جلسه ای که داشتیم مقرر شد مسابقات فوتبال با حضور تماشاگران در بازی های حساس همچون مسابقات پرسپولیس، استقلال و سپاهان که احتمالا تعداد تماشاگران بیش از گنجایش استادیوم امام رضا(ع) است در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه ما این ورزشگاه را به بهترین و زیباترین شکل ممکن آماده برگزاری مسابقات کردیم، ادامه داد: ما اعلام کردیم که شرایط برگزاری مسابقات در ورزشگاه ثامن فراهم شده، برگزاری مسابقات یک روال و شرایطی دارد.

وی افزود: باشگاه باید محل برگزاری مسابقات خود را به سازمان لیگ اعلام کند که باشگاه شهرخوردو این کار را فقط برای ورزشگاه امام رضا(ع) انجام داده است، سازمان لیگ باید از استادیوم ثامن بازدید به عمل آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل استادیوم ثامن به منزله انتقال بازی های شهر خودرو به این ورزشگاه نیست

تکمیل استادیوم ثامن به منزله انتقال بازی های شهر خودرو به این ورزشگاه نیست