مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-01اقتصادي

توزیع مرغ 18 هزار و 500 تومنی در البرز


از امروز توزیع مرغ گرم با قیمت 18 هزار و 500 در مراکز منتخب آغاز می شود و علاوه بر آن مردم می توانند مرغ منجمد را هم به قیمت 15 هزار تومان خریداری کنند.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف البرز گفت: از امروز توزیع مرغ گرم با قیمت 18 هزار و 500 در مراکز منتخب آغاز می شود و علاوه بر آن مردم می توانند مرغ منجمد را هم به قیمت 15 هزار تومان خریداری کنند.

بهروز حصاری روز سه شنبه 11 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری مناسب صاحبان واحدهای صنفی استان در اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار کرد: هر چند تعطیلی واحدهای صنفی آسیب جدی به آنها وارد کرده ولی چون فعالان صنوف از جنس مردم هستند، سلامت را به نفع اقتصادی خود ترجیح داده تا بتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در پاسخ به کیفیت نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی توضیح داد: در حال حاضر تمامی صنوف رده دو، سه و چهار تعطیل هستند و 52 تیم نظارتی در استان مداوم در خیابان ها و معابر حضور دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: طی چند روزی که از آغاز طرح جامع مقابله با کرونا گذشته، از 80 هزار واحد صنفی کرج تنها 10 مورد به دستورالعمل ها توجه نکرده و پلمب شده اند.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند مراتب را با سامانه 124 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ 18 هزار و 500 تومنی در البرز

توزیع مرغ 18 هزار و 500 تومنی در البرز