مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-01اجتماعي

ویژه برنامه «بر بال فرشتگان» در گیلان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های روز جهانی معلولان با شعار «با توانایی های متفاوت، آینده را خواهیم ساخت» با عنوان «بر بال فرشتگان» از 13 تا 20آذر ماه برگزار می شود.

- رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه برنامه های روز جهانی معلولان با شعار با توانایی های متفاوت، آینده را خواهیم ساخت با عنوان بر بال فرشتگان از 13 تا 20آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار ضیایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایجاد بستر مناسب برای تعامل کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه با همسالان و ایجاد حس همدلی و برابری در آنها یکی از اولویت ها است، گفت: ویژه برنامه های روز جهانی معلولان با عنوان بر بال فرشتگان در گیلان برگزار می شود.

وی شناسایی این افراد و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر کانون پرورش فکری به خانواده ها، همراه سازی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در پیش برد برنامه ها و توانمندسازی مربیان مراکز فراگیر کانون پرورش فکری از اهداف برگزاری این ویژه برنامه ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ها از تاریخ 13 تا 20 آذر ماه برگزار می شود، گفت: اجرای کارگاه های برخط مراکز فرهنگی هنری، برگزاری مهرواره فرهنگی هنری، خرید کتاب برای مراکز فرهنگی هنری فراگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «بر بال فرشتگان» در گیلان برگزار می شود

ویژه برنامه «بر بال فرشتگان» در گیلان برگزار می شود