مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-01اقتصادي

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تامین اجتماعی در فارس غیر حضوری شد


انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با این سازمان بیمه گر، برای تمام متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به حضور در شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم کشاورز با اشاره به ورود به چهارمین هفته اجرای طرح 3070 که قرار است بر اساس آن تا بهمن ماه 30 خدمت و هر دوشنبه چند خدمت، الکترونیکی و غیرحضوری شوند، گفت: در هفته چهارم طرح 3070 قرار داریم که با تحقق کامل آن 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه به شعب تأمین اجتماعی کاهش می یابد.

او ادامه داد: از امروز سه شنبه 11 آذر به بعد، متقاضیانی که یکی از این شرایط را داشته باشند یعنی داشتن 50 سال سن و یاکمتر به شرط دارا بودن حداقل یک ماه سابقه بیمه پردازی، دارا بودن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد و افراد بالای 50 سال سن به شرط داشتن سابقه بیمه پردازی نزد تأمین اجتماعی معادل مازاد 50 سال سن به صورت غیرحضوری می توانند انعقاد قرارداد کنند.

کشاورز به چگونگی اجرای این فرآیند الکترونیکی اشاره و بیان کرد: در ابتدا متقاضیان با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.

tamin.

ir مراحل ثبت نام خود را طی می کنند سپس با انتخاب منوی بیمه شدگان وارد قسمت ادامه بیمه به طور اختیاری خواهند شد و پس از احراز شرایط سیستمی می توانند حق بیمه خود را پرداخت و با دارا بودن شرایط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تامین اجتماعی در فارس غیر حضوری شد

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تامین اجتماعی در فارس غیر حضوری شد