مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01پزشكي

در ساخت پروژه «اسکای مال» ملاحظات امنیتی رعایت شود


مشاور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: رضایت ما برای ساخت پروژه «اسکای مال» مبنی بر این شرایط است که ملاحظات امنیتی و تأمینی ما رعایت شود.

- ایسنا/همدان مشاور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: رضایت ما برای ساخت پروژه اسکای مال مبنی بر این شرایط است که ملاحظات امنیتی و تأمینی ما رعایت شود.

نادر عقیلیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مزاحمت های احتمالی پروژه اسکای مال برای بیمارستان های سینا و فرشچیان که در مجاورت آن قرار دارد، اظهار کرد: برای ساخت این پروژه دو ملاحظه داشتیم؛ یک مورد بحث معبر بود به طوریکه نگران این بودیم که در صورت ساخت این پروژه بیماران از نظر ترافیکی و دسترسی سریع به اورژانس دچار مشکل شوند.

عقیلیان تصریح کرد: بنابراین شخصاً از ماکت پروژه بازدید کردم و متوجه شدم این ساختمان عقب نشینی دارد و در صورت ساخت 2500 متر به معبر اضافه خواهد شد.

وی مطرح کرد: مشکل دیگر بحث ریزش ساختمان در صورت گودبرداری بود که لازمه آن این است که اقدامات احتیاطی را انجام دهند و مجریان این طرح عنوان داشتند که ملاحظات فنی و علمی را رعایت می کنند.

مشاور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: برای آغاز به کار این پروژه، دادگستری از ما استعلام گرفت و ما رضایت خود را در صورتی اعلام کردیم که ملاحظات تأمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ساخت پروژه «اسکای مال» ملاحظات امنیتی رعایت شود

در ساخت پروژه «اسکای مال» ملاحظات امنیتی رعایت شود