مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01اقتصادي

79 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی خودکفا شدند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 79 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان در هشت ماهه سال جاری خودکفا و از چرخه حمایت خارج شده اند.

- بیرجند- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 79 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان در هشت ماهه سال جاری خودکفا و از چرخه حمایت خارج شده اند.

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 775 متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد استان بافته شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این فرش ها 10 میلیارد ریال بوده که عاید مددجویان شده است، افزود: مددجویان کمیته امداد هر ساله بخش قابل توجهی فرش تولید می کنند که فروش آنها سهم بسزایی در تامین معیشت آنها دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری 79 خانوار خودکفا و از چرخه حمایتی کمیته امداد استان خارج شده اند.

حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری هزار و 970 نفر آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی ادامه داد: از این تعداد هزار و 136 نفر آموزش های مقدماتی، 182 نفر آموزش های مهارتی و 652 نفر هم آموزش های پایدارسازی و توسعه را فراگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

79 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی خودکفا شدند

79 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی خودکفا شدند