مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-01پزشكي

توفیق پژوهشگران علوم پزشکی سمنان در دستیابی به استخراج RNA کروناویروس


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از توفیق پژوهشگران این دانشگاه در بهینه سازی و دستیابی به استخراج RNA ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از توفیق پژوهشگران این دانشگاه در بهینه سازی و دستیابی به استخراج RNA ویروس کرونا خبر داد.

دکتر نوید دانایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این دستاورد جدید علمی پژوهشگران پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به تایید مراجع علمی بین المللی رسیده است.

وی با اشاره به بهره گیری از این دستاورد در شناسایی و درمان مبتلایان در بیمارستان های سمنان اضافه کرد: این روش هم اکنون در تشخیص آزمایشگاهی کرونا در بیمارستان کوثر سمنان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به عرضه این دستاورد در قالب یک مقاله علمی ادامه داد: این مقاله تحقیقاتی با عنوان بهینه­سازی RNA به لحاظ کمی و کیفی با غیر فعال سازی حرارتی نمونه های کووید 19 ، توسط تیم پژوهشی دانشگاه با هدایت دکتر پرویز کوخایی معاون تحقیقات و فناوری به بار نشسته و در یک مجله تخصصی با ضریب تاثیر 54.

5 با عنوان انگلیسی “Thermal inactivation of Covid-19 specimens improves RNA quality and quantity” چاپ رسیده است.

دکتر دانایی با تقدیر از زحمات پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزود: در دوران بروز و شیوع کرونا اساتید و پژوهشگران این دانشگاه نیز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق پژوهشگران علوم پزشکی سمنان در دستیابی به استخراج RNA کروناویروس

توفیق پژوهشگران علوم پزشکی سمنان در دستیابی به استخراج RNA کروناویروس