مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-01اقتصادي

فراهم شدن امکان پایش مداوم کیفیت شبکه برق در فارس


مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، گفت: با سرمایه گذاری این شرکت امکان پایش کیفیت توان تولید برق و وضعیت شبکه انتقال در استان فارس فراهم شده است.

- ایسنا/فارس مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، گفت: با سرمایه گذاری این شرکت امکان پایش کیفیت توان تولید برق و وضعیت شبکه انتقال در استان فارس فراهم شده است.

غلامرضا صفاری سه شنبه 11 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کیفیت توان در شبکه انتقال برق بیانگر وضعیت مناسب ولتاژها، جریان ها و فرکانس شبکه بوده که در آن شرایط کلیه صنایع و تجهیزات مشترکین برق می تواند بدون مشکل کار کنند و عملکرد درستی داشته باشد، گفت: با توجه به حساسیت بارها و اضافه شدن بارهای جدید به شبکه برق، موضوع پایش کیفیت توان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

او با تاکید براینکه پایش کیفیت توان برق برای مشترکان برق، به ویژه صاحبان صنایع بیشتر اهمیت دارد، گفت: وجود هرگونه کژگرایی و آشفتگی در شکل موج ولتاژ، جریان یا فرکانس، می تواند به خرابی یا عملکرد نادرست، تجهیزات مشترکین و صنایع مخصوصا تجهیزات حساس الکترونیکی بینجامد.

صفاری ضمن اشاره به اینکه برخی بارهای موجود در شبکه خواه ناخواه موج و آشفتگی در انتقال انرژی ایجاد می کند، افزود: با توجه به اجتناب ناپذیر بودن این رویداد، لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان پایش مداوم کیفیت شبکه برق در فارس

فراهم شدن امکان پایش مداوم کیفیت شبکه برق در فارس