مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-01فناوري

معلم اشنویه ای از اینترنت رایگان برخوردار شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: برابر هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش استان این معلم با حضور در مدرسه محل تدریس از اینترنت رایگان برای ادامه فعالیت خود تا زمان ارتقای سایت روستای باب خالاوی اشنویه بهره مند می شود.

- قاسم جلیلی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به انتشار خبری در خصوص عدم دسترسی معلم اشنویه ای به اینترنت در روستای باب خالاوری اشنویه، اظهار داشت: برابر هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش استان این معلم با حضور در مدرسه محل تدریس از اینترنت رایگان برای ادامه فعالیت خود تا زمان ارتقای سایت روستای باب خالاوی اشنویه بهره مند می شود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه روستای باب خالاوی اشنویه در برنامه فاز دوم واگذاری اینترنت پرسرعت ثابت روستایی قرار دارد، با موافقت مجری طرح خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) ارتقای سایت همراه این روستا در اولویت واگذاری یک ماهه قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: بیش از 190 روستا در برنامه ارتقای سایت تلفن همراه در استان قرار دارد و این طرح به منظور ارتقاء کیفیت شبکه، بهبود دسترسی مشترکین روستایی و تقویت پوشش جاده ای استان در قالب طرح USO اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم اشنویه ای از اینترنت رایگان برخوردار شد

معلم اشنویه ای از اینترنت رایگان برخوردار شد