مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-01اقتصادي

شرایط مثبت سرمایه گذاری در بورس


براساس پیش بینی های صورت گرفته شرایط سرمایه گذاری در بازار سهام تا پایان سال مثبت است.

- ، نوید خاندوزی به انتقال نقدینگی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و تاثیر آن بر روند معاملات بورس اشاره کرد و افزود: در میان عوامل تاثیرگذار بر رونق بازار سرمایه، خبر انتقال منابع مالی به صندوق تثبیت بازار سرمایه کمترین اثر را می تواند بر بازار داشته باشد زیرا در وضعیت فعلی حجم معاملات در حال نزدیک شدن به عدد بیش از 20 هزار میلیارد تومان است، بنابراین یک هزار میلیارد تومان چندان عدد بزرگی نیست که بتواند تاثیر مثبتی را بر روند معاملات بازار داشته باشد.

وی اظهار داشت: این خبر می تواند از بعد روانی مثبت و نشان دهنده نگاه مثبت دولت و بانک مرکزی به بازار سرمایه باشد، در نهایت علت بازگشت روند صعودی به بازار را باید ناشی از برخی دیگر عوامل دانست.

عوامل تاثیرگذار در روند صعودی بورس خاندوزی نخستین عامل تاثیرگذار بر روند صعودی شاخص بورس را ناشی از رکود موجود در بازارهای رقیب دانست و گفت: به نظر می رسد رکود حاکم در سایر بازارهای سرمایه گذاری به دلیل ثبات نرخ دلار ادامه دار باشد.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: رشد قیمت در بازارهای جهانی و انتشار گزارش ماهانه شرکت ها در آبان ماه که فراتر از تصور بود، توانست تاثیر مثبتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط مثبت سرمایه گذاری در بورس

شرایط مثبت سرمایه گذاری در بورس