مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-01ورزشي

پرداخت ننگین استقلال برای حق رشد مهاجم بنجل خارجی!


این درحالی است که استقلال مدتها طول کشید تا با شکایت و حکم فدراسیون، حق رشد ستاره ارزنده ای چون مهدی قائدی را به تیم بوشهری اش پرداخت کند.

- باشگاه استقلال در کنار تسویه کل رقم قرارداد مهاجم گل نزن خود در دوره وینفرد شفر، سرانجام حق رشد او را هم پرداخت کرد و پرونده ایسما گونکالوس بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وکیل باشگاه بوآویستای پرتغال با ارسال نامه ای به فیفا تایید کرد که باشگاه استقلال کلیه تعهدات خود را در قبال این باشگاه جهت حق رشد ایسما انجام داده و پرونده بسته شده است.

ساعاتی بعد نیز فیفا با استناد به این نامه، به باشگاه استقلال ایمیلی ارسال کرد و خبر از بسته شدن این پرونده داد.

باید دید نهادهای نظارتی چه زمانی به قراردادهای مشکوک و ننگینی شبیه خرید ایسما ورود می کنند که باشگاه ایرانی نه تنها حق و حقوق و دستمزد یک بازیکن را پرداخت می کند، بلکه باید حق رشد او را هم به باشگاه سابقش بدهد! انگار باشگاه استقلال یک بازیکن آماتور و معمولی خریداری کرده که در این تیم رشد کرده و گل های زیادی به ثمر رسانده است! این درحالی است که استقلال مدتها طول کشید تا با شکایت و حکم فدراسیون، حق رشد ستاره ارزنده ای چون مهدی قائدی را به تیم بوشهری اش پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ننگین استقلال برای حق رشد مهاجم بنجل خارجی!

پرداخت ننگین استقلال برای حق رشد مهاجم بنجل خارجی!