مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-01پزشكي

زایمان موفق مادر باردار توسط اورژانس115


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام یک مورد زایمان موفق توسط تکنسین های اورژانس 115 در منطقه سارال از توابع شهرستان دیواندره خبر داد.

- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان: زایمان موفق مادر باردار توسط اورژانس115 ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام یک مورد زایمان موفق توسط تکنسین های اورژانس 115 در منطقه سارال از توابع شهرستان دیواندره خبر داد.

رضا پیرا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز پس از تماس تلفنی با مرکز اورژانس پایگاه جاده ای هزارکانیان گزارشی مبنی بر شروع دردهای زایمانی خانمی باردار در روستای کوس عنبر در 65 کیلومتری دیواندره در منطقه سارال به این مرکز اعلام و آمبولانس پایگاه جاده ای همراه با مامای مرکز بهداشت به محل اعزام شدند.

وی افزود: با رسیدن ماما پس از معاینات و همچنین اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های اورژانس این مادر 21 ساله در کمال صحت و سلامت، نوزاد دختر خود را به دنیا آورد.

پیرا تصریح کرد: پس از انجام اقدامات حمایتی لازم نوزاد دختر و مادر با حال عمومی خوب و مساعدی به بلوک زایمان در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان دیواندره منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان موفق مادر باردار توسط اورژانس115

زایمان موفق مادر باردار توسط اورژانس115