مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-01پزشكي

ساخت داروی موثر بر درمان کرونا توسط محققان شیرازی


داروی موثر بر درمان کرونا توسط محققان شیرازی ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاد تمام دانشگاه شیراز که موفق به تولید این داروی گیاهی شده است، گفت: این طرح که شامل هشت گیاه دارویی بسیار ارزشمند برای برطرف کردن علائم بیماری کووید 19 است، پس از داوری توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با عنوان اثر بخشی عصاره هشت گونه گیاه دارویی بر کنترل علائم خفیف تا متوسط ظاهری بیماری کووید 19  (گرانت کووید شماره 19516) مورد تأیید و پذیرش قرار گرفت.

سحرخیز با اشاره به بحرانی بودن شیوع بیماری کرونا در کشور و جهان و انتشار سریع آن، اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته طرح پژوهشی داروی گیاهی مؤثر بر علائم بیماری کرونا را مورد بررسی و مطالعه قرار دادیم و با استفاده از منابع غنی طب سنتی و طب جدید و مطالعات عمیق در منابع علمی روز دنیا طرحی پژوهشی با بیش از 100 رفرنس معتبر علمی را گردآوری و تنظیم کردیم.

این پزشک داروساز افزود: طرح برای بررسی بعدی به کمیته اخلاق دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارجاع و پس از داوری و بررسی، مورد تصویب کمیته اخلاق واقع شد.

در مرحله بعد، طرح یاد شده برای گرفتن کد IRCT از مرکز کارآزمایی بالینی ایران، در سایت جامع آن مرکز ثبت و مورد بررسی داوران مربوطه قرار گرفته و موفق به اخذ کد کارآزمایی بالینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت داروی موثر بر درمان کرونا توسط محققان شیرازی

ساخت داروی موثر بر درمان کرونا توسط محققان شیرازی