مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-01پزشكي

تعداد مرگ و میرهای کرونایی در کرمانشاه کاهش یافته است


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان را هفت نفر اعلام کرد و گفت: - دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هر نوع ایجاد محدودیت و کاهش تردد را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا موثر عنوان کرد و گفت: هم اکنون 725 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند .

وی  با بیان اینکه 252 بیماری از این تعداد در بیمارستان های شهرستان های تابع استان بستری هستند، گفت: 361 نفر در بیمارستان های دانشگاه شهر کرمانشاه که بیشترین تعداد در بیمارستان امام رضا (ع) با 116 نفر در بیمارستان فارابی با و 92 بیمار بستری در ضمن 112 مورد نیز در بیمارستان های غیردانشگاهی بستری هستند.

محمدی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان را هفت نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد فوتی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و روزانه به زیر 10 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه روز گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و 267 نفر رسیده است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مرگ و میرهای کرونایی در کرمانشاه کاهش یافته است

تعداد مرگ و میرهای کرونایی در کرمانشاه کاهش یافته است