مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-01پزشكي

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ پیرو ابلاغ سرپرستی شماره 841/100 مورخه 12/5/99 و با توجه به سوابق علمی و اجرایی سرکار عالی در حوزه طب سنتی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

متن این حکم به شرح زیر است:سرکار خانم دکتر نفیسه حسینی یکتاعضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایرانپیرو ابلاغ سرپرستی شماره 841/100 مورخه 12/5/99 و با توجه به سوابق علمی و اجرایی سرکار عالی در حوزه طب سنتی، بموجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب میشوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد