مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-01فناوري

تجهیز 1170 مدرسه روستایی همدان به اینترنت رایگان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان از تجهیز 1170 مدرسه روستایی این استان به اینترنت رایگان خبر داد.

- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: در راستای ارائه آموزش های مجازی در دوران کرونا، یک هزار و 170 مدرسه روستایی در این استان به اینترنت رایگان مجهز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مجتبی ساکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع یک هزار و 280 مدرسه ساخته شده در مناطق روستایی استان همدان، یک هزار و 71 روستای معادل بیش از 91 درصد دارای اینترنت رایگان هستند.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح مربوط به فراهم کردن زیرساخت های اینترنتی برای تحصیل دانش آموزان روستایی، در هر مدرسه یک مودم رایگان به همراه ترافیک اینترنت ماهانه 30 گیگا بایت نصب شده است.

ساکی با اشاره به انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر مشکلات دانش آموزان روستای چاله کند برای شرکت در کلاس های آموزش مجازی، عنوان کرد: در این روستا نزدیک به 100 خانواده زندگی می کنند و پوشش اصلی اینترنت آن باکیفیت شبکه نسل 2 (2G) از طریق آنتن همراه اول تامین می شود.

وی با تاکید بر اینکه این روستا هیچ مشکلی در زمینه اینترنت ندارد، ادامه داد: با این وجود در بیشتر نقاط این روستا اینترنت نسل 3 (3G) اوپراتورهای همراه اول و ایرانسل در دسترس اهالی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 1170 مدرسه روستایی همدان به اینترنت رایگان

تجهیز 1170 مدرسه روستایی همدان به اینترنت رایگان