مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-01فناوري

فرم ساز پرس لاین؛ آچار فرانسه هزاران کسب و کار در ایام دورکاری و کرونا


فرم ساز پرس لاین راهکاری نوین و منحصر به فرد به هزاران کسب و کار ایرانی در ایام دورکاری و کرونا ارائه داده است؛ از معلمان، مدارس، مغازه داران سنتی گرفته تا شرکت های تولیدی/صنعتی متوسط و بزرگ یا استارت آپ، - ارائه داده است؛ از معلمان، مدارس، مغازه داران سنتی گرفته تا شرکت های تولیدی/صنعتی متوسط و بزرگ یا استارت آپ، طیف گسترده ای از کاربران این فرم ساز رایگان تحت وب فارسی هستند.

  دلیل اقبال این طیف گسترده و متنوع به پرس لاین چیست و چرا بسیاری از کاربرانی که قبلا فرم نگار گوگل را استفاده می کردند، آن را با فرم نگار فارسی پرس لاین جایگزین کرده اند؟ 1.

پشتیبانی از کاربران و پاسخ دهی به سوال های کاربری: وقتی پای استفاده از نرم افزار وسط است، پشتیبانی کاربران بلافاصله اهمیت پیدا می کند.

از فرم نگار گوگل که پشتیبانی ارائه نمی دهد و کاربر را با مشکلات و ابهاماتش تنها می گذارد که بگذریم، پرس لاین تیم متخصصی جهت ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران گرد آورده است تا متناسب با نیازمندی اعلام شده از سوی کاربر بتوانند بلافاصله راهکار مرتبط و موثری ارائه دهند.

  2.

فرم های آنلاین شکیل و زیبا: فرم آنلاین، وب سایت، پیج اینستاگرام شما، به خصوص در ایام کرونا و دورکاری، ویترین کسب و کار شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرم ساز پرس لاین؛ آچار فرانسه هزاران کسب و کار در ایام دورکاری و کرونا

فرم ساز پرس لاین؛ آچار فرانسه هزاران کسب و کار در ایام دورکاری و کرونا